Code Halo – dit virtuelle selv
Oracle var vært til en konference om customer experience. Det var en dag med masser af underholdning, moderne marketing og TECH-talk.
Keynotes Speaker fra hele verden var fløjet til København for at fortælle om det sidst nye indenfor teknologiske kundeoplevelser.
Jeg var særlig begejstert for Euan Davis, Direktør for Center for the Future of Work, EMEA Cognizant Solutions. Han talte om Code Halo.
Code Halo
Vi har alle et virtuelt selv. Med dine musikdownloads har du sat virtuelle spor om hvem du er. Udfra disse kan man med stor sikkerhed fastslå din politiske overbevisning, din personlighed og dine præferencer. En moderne krystalkugle – spåkonen er død.
Hos Amazon.com skaber man gode kundeoplevelser, ved at lagere dine data på brands du søger efter, produkter du kigger på og hvad du købte sidst. Disse data lagres således, at du eksponeres overfor varer, der har relevans for dig med dine præferencer. Personaliseret marketing – er en virkelig god ting, siger eksperterne.
Mark Sucrese tidligere CRM for DELL corporation fortalte os, hvorfor vi bør optimere kunderelevans, i hver eneste kontakt vi har med vores kunder.
The Evolution of The Shopper
57% af vores købsbeslutninger er truffet inden vi tager kontakt til sælgeren. Hvilken betyder, at fremtiden stiller store krav til, al data og information dine kunder finder om dig, inden du møder dem – for der kender de allerede dig.
Kunne du lide dette indlæg?
Jeg har skrevet mere om Customer Experience. Læs fx. Tre trin der kan gøre dig til ekspert i Customer Experience