Du er her
Book en – Trusted Advisor Hero 

Book en – Trusted Advisor

  • eCommerce – vi tænker, at gå den vej, hvordan gearer vi os til det?
  • Hvordan digitaliserer man kundeservice – er det en god idé?
  • Marketplaces – er der vækstpotentiale?
  • Hvordan organiserer vi os?

Den digitale transformation rejser mange spørgsmål, og der kan være mange agendaer, afhængig af hvor man spørger. Er emnet nyt for en selv, kan det være svært at stille de opklarende spørgsmål, der giver indsigt nok til at kunne træffe gode beslutninger.

Det kunne måske være rart, at vende spørgsmålene med én som selv har været der. Én som ved hvilke udfordringer, man kan møde, hvilken modenshedsproces virksomheden skal igennem, og hvordan man kommer igang, tester noget af uden at have sat alt over styr og medarbejderne stadig er motiveret. Måske have én ved hånden som kan være driver og sætte tingene godt igang?

Få eksekverbare råd

Digitalisering i den kundevendte del af forretningen, har de sidste 10 år været min hverdag både i stor og lille skala.

Hos Just Eat lærte jeg eCommerce disciplinen, og den forretningsmodel en portal eller markedsplads er bygget på. Den indsigt kan være til gavn for dig, der overvejer salg via markedspladser, eller måske jagter en større succes via en ligende salgskanal.

I mediebranchen skulle vi omstille os fra at være Danmarks største dagblad, til at være en webavis, og bygge en digitalforretningsmodel på det. På kort tid skulle vi skabe vækst, bygge en digital leadgenerator og vejen der til var et mindset skifte.

Den digitale transformation er et mindset, så brug mig til at inspirere til netop dette mindset skifte.

I finansbranchen hjalp jeg Alm. Brand med at drive online salg, og aktivere de medier og muligheder, der ligger for én, når virksomheden har fået en webshop.

Få klarhed over hvilke discipliner der hører med, når forretningen vælger at digitalisere salget.

Hos Carlsberg skulle kundeservice digitaliseres, kunderne onboardes til online ordering og den nylancerede eCommerce platform skulle aktiveres for at understøtte forretningstrategien om at drive vækst og skabe gode kundeoplevelser. Den rolle var jeg lead på, på en platform der var global, men stadig i udvikling.

Den interne onboarding er en opgave, som er afgørende for at lykkes. Jeg kan hjælpe dig. Er platformen global, skal der være alignment med mange stakeholders, hvordan sikrer man det.

Hvad er målet?

Digitaliseringen kan have flere formål, og opgaver at løse, og den kan bo forskellige steder i forretningen.

Virksomheder kaster sig ud i det, fordi det skal man jo, men det kan være en opslidende og unødvendig dyr vej at gå uden erfaring og klarhed.

Jeg kan hjælpe dig med digitaliseringen i den kundevendte del af forretningen. Dvs. Salg, Marketing og Kundeservice.

Hvilke greb du skal gribe i, blive afklaret og få nogle realistiske mål.

Er du okay med at blive udfordret, og ønsker du at komme igang, eller er I klar til næste skridt, så er der flere veje at gå, og man starter med et skidt ad gangen, mere kompleks behøver det ikke at være.

Nysgerrig på mit CV og erfaring find det her

Kontakt

For mere information:
Mie Bilberg
mie.bilberg@gmail.com
Tlf.: 21 19 34 03

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Flere indlæg af samme slags