Boganmeldelse: Help Marketing Bogen Bøger 

Boganmeldelse: Help Marketing Bogen

Hvis branding er Schweiz, så er Digital Markedsføring Kina. To gode lande, stærke på hver deres ting, men hvor bor fremtiden? og hvem er størst? Jeg er én af dem, der tror på, at digital marketing er den vigtigste disciplin at mestre i 2018 for salg og marketing ansatte. Denne boganmeldelse er skrevet med de briller på. Engang i mellem... Læs mere
Hvordan bliver man customer centric på en mandag? Customer Experience Marketing 

Hvordan bliver man customer centric på en mandag?

Er Customer Experience skrevet ind i 2020 strategien? og hvad betyder det så på en helt almindelig mandag, hvor vi stadig bliver målt på salgstallet fremfor kundernes oplevelse?  Hvad er det lige, der er anderledes i måden vi skal arbejde på, når vi nu altid både i salg og marketing har haft fokus på kundens behov? Læs også: Hvad er Customer Experience... Læs mere
Mega Trend 3: Customer Experience – The New Age Way Business Customer Experience Marketing Ny marketing 

Mega Trend 3: Customer Experience – The New Age Way

Customer Experience er tredje Mega Trend – jeg kalder den her for “UBER – metoden”.  Customer Experience er større end marketing, det er en ledelsesfilosofi, og en vækststrategi der også giver marketing nye greb og metoder at arbejde efter. Marketing er industriens greb til at sælge varen til forbrugerne. Hver gang industrien oplever en revolution, udvikles der i marketing nye greb til at... Læs mere
Mega Trend 2: Data – nu bliver det personligt Business Data Marketing Ny marketing 

Mega Trend 2: Data – nu bliver det personligt

Data er Marketings anden Mega Trend – jeg kalder den her for “Amazon.com – metoden”.  Marketing er industriens greb til at sælge varen til forbrugerne. Hver gang industrien oplever en revolution, udvikles der i marketing nye greb til at differentiere sig fra markedet. Data – nu bliver det personligt Den tredje industrielle revolution gav os i halvfjerdserne computer, elektronik og automatisering.... Læs mere