Du er her

Artikler på andre medier

Artikler på andre medier

Omtale på andre medier føles ofte godt, fordi det er “owned media” og derfor en form for accept på, at det arbejde man gør, er interessant og til inspiration for andre.

April 2021

I april inviterede brancheforeningen for Dansk E-handel FDIH, tre B2B e-handelsvirksomheder til at fortælle om, hvordan Corona krisen har påvirket forretningen, og hvilke tiltag virksomheden har gjort for at komme bedst igennem Covid-19 krisen.

Jeg fik her lov til at fortælle historien for Carlsberg, hvordan Carlsberg har håndteret krisen og herunder også konkrete e-commerce og digitale tiltag, som kom den danske restaurationsbranche tilgode.

De to andre virksomheder var Atea og Lomax.

Læs og hør med i dette webinar fra omkring minut 48.

Januar 2020

Brand Movers – det førende bureau indenfor Content Marketing, laver adskillige analyser og e-bøger omkring content marketing. I starten af 2020 udgav de denne med 20 content eksperters forudsigelser for 2020. Jeg er stolt af, at være en af de 20 valgte blandt en international skare af dygtige content markters.

Download e-bogen og få 20 eksperters forudsigelser for 2020 

December 2019

Om robotteknologi og hvordan vi bruger det til at forbedre kundeservicen hos Carlsberg. Læs artiklen her

Februar 2019

Case: Sådan brugte Mie digital markedsføring i datadrevet produkt til unge
Læs mere: På Bigum & Co´s blog

Januar 2019

Fuld knald på Carlsberg Online.

Seks måneder efter at vi lancerede ny webshop, viste både kunder og medarbejdere begejstring. Læs artikel i Carlsbergs Kundeblad her

December 2018

Den digitale transformation er kommet til Carlsberg, og her giver jeg et interview omkring erfaringen og ambitionerne med den nye webshop carlsbergonline.dk som vi lancerede i 2018. Læs artiklen her

Juli 2018

En af Danmarks første podcast om Content marketing er Helpmarketing. I Juli inviterede Eric Ziengs fra Nochmal mig i podcast-studiet for at høre historien om, hvordan vi på relativ kort tid fik skabt vækst ved hjælp af content marketing i et innovationsprojekt hos Alm. Brand. Et projekt der skulle vise “proof of concept”, før forretningen besluttede, om der var potentiale for produktets fremtid.

Hør historien på denne podcast

Oktober 2017

Hør podcasten her -> Radioplay – Vovestykket #5 

August 2017:

Jeg har fået nyt job.
Det fortalte Dansk Markedsføring om i denne artikel Ambitiøs tech-firma hyrer ny CMO

Juni 2017:

Market Community delte den historie jeg fortalte for 100 studerende på Københavns Erhvervsakademi om New Age Marketing: Tre Mega Trends. Læs den her.

September 2016:

Bureaubiz skrev om tre digitale døråbnere til B2B salget. I den forbindelse blev arbejdet vi i MX-marketing havde lavet nævnt som det gode eksempel. Læs hele artiklen her

skaermbillede-2016-11-12-kl-16-15-55

Marts 2016:

skaermbillede-2016-11-12-kl-16-07-29

Dansk Markedsføring skrev om vores taktiske kampagne, der inkluderede Snap-marketing og derfor fik “onboarded” de unge. Kampagnes resultat var 21% bedre performance end den bedste kampagne fra året før. Dagen efter første snap steg deltagerantallet med 40%. Læs hele artiklen her

skaermbillede-2016-11-12-kl-16-07-09

Marts 2015:

skaermbillede-2016-11-13-kl-23-29-47

I marts 2015 udgav Rasmus Houlind den første danske bog om omnichannel marketing. Jeg var inviteret ombord i et advisory board og som forfatter af et kapitel, hvor jeg skrev om arbejdet med at skabe en omnichannel stategi hos metroxpress. Siden hen er bogen udgivet på engelsk også. Læs mere om bogen her

Maj 2016:

skaermbillede-2016-11-12-kl-16-50-10
Christina Klitsgaard – tekstforfatternørd og nok Danmarks bedste i email markedsføring.
Hun skrev om fire resultater jeg fik ud af at deltage i et af hendes kurser. Den korte historie er, at vores e-mail åbningsrate gik fra 15% til 40% (nogen gange 75%) Læs hele artiklen her