Customer Experience

Customer experience er ikke en afdeling

Med en customer experience strategi er der tale om et paradigmeskifte, i forhold til hvordan virksomheden produktudvikler, sælger og interagerer med kunderne.

Når vi taler om customer experience, er det altså en helhedsstrategi, hvor alle kundekontaktpunkter fra search, køb, afregning og anvendelse af produktet indgår. Kundens oplevelse og adfærd er styrende input til strategien. For at eksekvere på en customer experience strategi, skal der være sammenhængskraft på tværs af organisationens indsatser og prioriteringer.

Data er den styrende faktor og det er teknologien, der hjælper os til at forløser det. Men det er mennesker og ikke teknologien, der er i centrum.

Issac Newton "for every action, there is a reaction"

Min customer experience værktøjskasse

Touchpoints

Kontaktpunkt analyse

Forstå kundernes oplevelser, ved at få et fuldt overblik på samtlige kontaktpunkter virksomheden har med kunden.

Hvordan møder du kunden, med hvad møder du kunden og hvornår?

Customer Journey

Kunderejsen

Få kortlagt kunderejsen og få indsat virksomhedens kontaktpunkter i kunderejsen. Arbejder du end-to-end, så starter kunderejsen før mødet med virksomheden og med udgangspunkt i kundens behov.

Customer Satisfaction

Kunde oplevelser

Du skal have overblik på, hvad kunderne oplever i brugen af dit produkt og hvor kunderne taler om dig, hvad de siger. Kunde anbefalinger har altid været vigtige, men i en digital verden, har de endnu mere slagkraft.  

Data

Data

Data er virksomheders guld eller helvede. Der findes ingen virksomheder uden data. I 2022 har virksomheder behov for at arbejde med struktureret data, som den faktor virksomheden styres efter. 

Customer Experience Ft. Image of Cityscape with Blog Post title

Marketing is the way in which products are advertised and sold to consumers. With each industrial revolution, we have seen shifts in how

Læs mere »
Customer Experience Ft. Image of Cityscape with Blog Post title

I øjeblikket holder jeg foredrag og samtaler med folk om customer experience. Customer experience er strategien, der for alvor er kommet på danske virksomheders radar.  Jeg

Læs mere »
Customer Experience Ft. Image of Cityscape with Blog Post title

Hvad er Customer experience? Customer experience er en vækststrategi og en ledelsesfilosofi. Man kan se det som en paraply eller en ramme, man sætter for

Læs mere »
Customer Experience Ft. Image of Cityscape with Blog Post title

Hvordan skaber man en innovativ virksomhed eller afdeling?  Min arbejdsplads blev solgt og som fritstillet leder, nyder jeg et privilegium, at have tid til at

Læs mere »