Artikler på
andre medier

Omtale på andre medier føles ofte godt, fordi det er “earned media” og derfor en form for accept af, at det arbejde man gør, er interessant og til inspiration for andre. Her er en liste med nogle af de artikler, hvor min ekspertise er sat i spil på eksterne medier.

August 2022:

DETAIL WATCH: har spurgt, om der er grund til bekymring for den danske e-handelsbranche. Læs artiklen her.

Juni 2022:

DETAIL WATCH: – Danmarke nye, men allerede førende medie indenfor e-commerce udgav min klumme om den digitale kunderejse og hvorfor den kræver CEO commitment. Læs artiklen her.

Januar 2022:

BRAND MOVERS: – det førende bureau indenfor Content Marketing, laver adskillige analyser og e-bøger omkring content marketing. I starten af 2020 udgav de denne med 20 content eksperters forudsigelser for 2020. Jeg er stolt af, at være en af de 20 valgte blandt en international skare af dygtige content marketers. Download e-bogen og få 20 eksperters forudsigelser for 2020 

December 2019:

BØRSEN: Om robotteknologi og hvordan vi bruger det til at forbedre kundeservicen hos Carlsberg. Læs artiklen her

Februar 2019:

BIGUM: Cases story – sådan brugte Mie digital markedsføring i datadrevet produkt til unge
Læs mere: På Bigum & Co´s blog

Januar 2019:

WHAT`s BREWING: Fuld knald på Carlsberg Online.  Seks måneder efter at vi lancerede ny webshop, viste både kunder og medarbejdere begejstring. Læs artikel i Carlsbergs Kundeblad her

December 2018:

FØDEVARE WATCH: Den digitale transformation er kommet til Carlsberg, og her giver jeg et interview omkring erfaringen og ambitionerne med den nye webshop carlsbergonline.dk som vi lancerede i 2018. Læs artiklen her

Juli 2018:

HELP MARKETING: En af Danmarks første podcast om Content marketing er Helpmarketing. I Juli inviterede Eric Ziengs fra Nochmal mig i podcast-studiet for at høre historien om, hvordan vi på relativ kort tid fik skabt vækst ved hjælp af content marketing i et innovationsprojekt hos Alm. Brand. Et projekt der skulle vise “proof of concept”, før forretningen besluttede, om der var potentiale for produktets fremtid. Hør historien på denne podcast

Oktober 2017:

Hør podcasten her -> Radioplay – Vovestykket #5 

August 2017:

DANSK MARKEDSFØRING: Jeg har fået nyt job. Det fortalte Dansk Markedsføring om i denne artikel Ambitiøs tech-firma hyrer ny CMO

Juni 2017:

MARKET COMMUNITY: delte mit take på “New Age Marketing”s – Tre Mega Trends. Læs den her.

September 2016:

BUREAUBIZ: skrev om tre digitale døråbnere til B2B salget. I den forbindelse blev arbejdet vi i MX-marketing havde lavet nævnt som det gode eksempel. Læs hele artiklen her

Marts 2016:

DANSK MARKEDSFØRING: skrev om vores taktiske kampagne, der inkluderede Snap-marketing og derfor fik “onboarded” de unge. Kampagnes resultat var 21% bedre performance end den bedste kampagne fra året før. Dagen efter første snap steg deltagerantallet med 40%. Læs hele artiklen her

Marts 2015:

BOG: I marts 2015 udgav Rasmus Houlind den første danske bog om omnichannel marketing. Jeg var inviteret ombord i et advisory board og som forfatter af et kapitel, hvor jeg skrev om arbejdet med at skabe en omnichannel strategi hos Metroxpress. Siden hen er bogen udgivet på engelsk også. Læs mere om bogen her